گروه مشاورین کارگزاران خدمات ارائه سند را با قیمت مناسب در سطح کشور ارائه می دهد به طوری که تواتسته است کلیه ی ضمانت های سپرده شده به این مرکز اجاره سند را با موفقیت به پایان برساند.
کلیه فعالیت های این مرکز اجاره سند در چارچوپ مشخصی انجام می گیرد و کلیه مراحل تهیه وثیقه برای ضمانت جرایم غیرعمد با شفافیت کامل انجام می شود.
اگر به دنبال تامین  وثیقه معتبر با قیمت مناسب هستید می توانید به گروه مشاورین کارگزاران مراجعه نماید و از خدمات کم نظیر این مرکز اجاره سند بهره مند شوید.

 

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب

 

 02166891290 / 02166872449

 

همواره تسریع در امور مراجعین و جلب رضایت آنها سرلوحه کار ما بوده است و در همین راستا وکلای خبره و کاربلد را به استخدام در آورده ایم تا تامین وثیقه مورد نیاز شما را در اسرع وقت فراهم آوردند.
این مرکز اجاره سند برای وثیقه های مورد نیاز شما از سندهای معتبر شش دانگ و فیش حقوقی معتبر استفاده می نماید و شما می توانید در تمامی مراحل کاری تودیع وثیقه در کنار کارگزار شاهد روند پروسه کاری خود باشید.
ضمانت متهم و زندانیان جرایم غیرعمد همواره علت تاسیس این مرکز اجاره سند بوده است تا افراد به دلیل مشکلات مالی و... در زندان به سر نبرند.

اجاره سند در سراسر کشور

اجاره انواع سند ویلایی ، مسکونی ، کشاورزی  و ...

اجاره سند اجاره ای و انواع ضمانت نامه های معتبر در شهرهای تهران ، کرج ، تبریز ، ارومیه ، زنجان ، ایلام ، یزد ، شیراز ، سمنان ، مشهد ، زاهدان ، کرمان ، اصفهان  و....

سند برای آزادی زندانی 

وثیقه برای مرخصی زندانی

سند برای زندانی مالی

سند اجاره ای برای دادگاه و دادسرا

سند اجاره ای فوری

وثیقه اجاره ای با قیمت مناسب

این مرکز اجاره سند برای تامین وثیقه مورد نیاز شما در اکثر شهرهای کشورمان دارای وکلای خبره هست و خوشبختانه قیمت اجاره سند را نیز در کلیه شهرهای کشورمان با قیمت مناسب ارائه می دهد.
گروه مشاورین کارگزاران هیچ گونه محدودیتی در ارائه وثیقه های مورد نیاز شما نداشته و ضمانت های چندمیلیونی تا چندصدمیلیونی را در اولویت کاری خود قرار داده است.


بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره ی نحوه اجاره سند و قیمت ارائه شده برای سند مورد نظر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب از طریق پل های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید

  02166891290  /  02166872449