گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که به دلیل سابقه کاری بالا در زمینه تامین وثیقه برای انواع زندانی و متهمان جرایم غیر عمد دارای تجربه کاری در این زمینه می باشد.
این مرکز اجاره سند آماده ارائه اسناد مورد نیاز شما از مبالغ چندمیلیونی تا چندصد میلیونی را در اولویت کاری خود قرار داده است تا در کم ترین زمان ممکن نسبت به تهیه وثیقه مورد نیاز خود اقدام نماید.
برخی از مراکز اجاره سند از ساده لوحی و اسرار افراد برای تامین وثیقه مورد نیاز سوء استفاده می نمایند و اقدام به ارائه اسناد غیر معتبر می نمایند.
یک مرکز اجاره سند دارای مجوز قانونی و دفتر می باشد و بهتر است به اسرار برخی افراد موجود در جلوی دادگاه ها و دادسرها به مراکز اجاره سند غیرمعتبر مراجعه ننماید.
از آنجایی که کلیه اسناد ارائه شده توسط کارشناسان دادگاه مورد بررسی قرار می گیرد در اولین وحله ی بررسی اسناد غیرمعتبر شناسایی شده به عنوان وثیقه مورد تایید دادگاه واقع نمی شود.

 

اجاره سند اجاره ای برای ضمانت زندانی

اجاره وثیقه جهت آزادی و مرخصی زندانی در سراسر کشور بدون پیش پرداخت

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب مشاوره رایگان با کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران

 02166891290 / 02166872449  دفتر مرکزی : تهران

 

اگر یکی از بستگان یا آشنایان شما به دلیل مشکلات مادی، خانوادگی و... به دادگاه احضار شدند و در جریان روند پیگیری متهم شناخته شود می بایستی تا زمان تشکیل دادگاه اصلی راهی زندان شود.
در مواردی و بسته به نوع پروند و جرم ارتکاب یافته توسط فرد، قاضی پرونده می تواند با صدور وثیقه ای آزادی موقت متهم را از زندان صادر نمایید.
ارزش وثیقه تعیین شده بسته به نوع پرونده توسط قاضی پرونده تعیین می شود و فرد متهم الزام به ارائه  وثیقه ای معتبر برای آزادی موقت خویش می باشد.
گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز اجاره سند در سطح کشور می باشد که تسریع در امور ضمانتی از الویت های کاری این مرکز اجاره سند می باشد.
این مرکز اجاره سند در این راستا از وکلای خبره بهره می گیرد به طوری که از زمان مراجعه شما به دفتر گروه مشاورین کارگزاران تا آزادی فرد مورد نظر از زندان کمتر از یک هفته طول خواهد کشید.
این مرکز اجاره سند تامین وثیقه مورد نیاز شما را بدون پیش پرداخت انجام می دهد و بعد از آزادی فرد اقدام به پرداخت هزینه می نمایید.
گروه مشاورین کارگزاران کلیه اسناد قابل ارائه به دادگاه را چندین بار مورد بازبینی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با گروه مشاروین کارگزاران در ارتباط باشید تا از راهنمایی مشاوران ما در زمینه اجاره انواع سند بهره ببرید.