گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که برای تسریع در امور ضمانتی از وکلای خبره در این زمینه بهره می گیرد.

مراکز معتبر اجاره سند معمولا دارای سابقه کاری مفید در این زمینه می باشند که می توانند امور ضمانتی مراجعین را در مدت زمان کم به انجام برسانند.

روند آزادی متهم با سند اجاره ای در دو مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول بنا به تشخیص قاضی پرونده و جرم ارتکاب یافته توسط متهم وثیقه ای برای آزادی فرد تعین می شود.

در مرحله دوم فرد متهم باید سندی را به عنوان وثیقه به دادگاه تسلیم نماید تا قاضی پرونده حکم آزادی فرد را صادر نماید.

لازم به ذکر است که فرد متهم می تواند اموال مال منقول و غیرمنقول را که به تایید کارشناسان دادگاه برسد را به عنوان وثیقه به دادگاه معرفی نماید.

 

تماس و مشاوره رایگان

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب

اجاره سند و ضمانت نامه برای متهم و زندانی بدون پیش پرداخت

02166891290 / 02166872449

 

در این شرایط اگر فرد به سند مورد نیاز برای آزادی خویش دسترسی نداشته باشد می تواند نسبت به اجاره آن از مراکز معتبر سند اقدام نماید.

مراکز اجاره سند زیادی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند که همواره مراجعه به معتبرترین آنها یکی از مشغله های فکری افراد در این زمینه می باشد.

از آنجایی که زمان لازم برای بررسی معتبرترین مرکز اجاره سند عملا غیرممکن می باشد پس با بررسی شرایط زیر می توانید در کم ترین زمان ممکن مرکز اجاره سند مورد نیاز را شناسایی نمایید:

یک مرکز اجاره سند همواره از یک کارشناس حقوقی برای امور ضمانتی بهره می گیرد که دارای سابقه کاری مفید در این زمینه بوده و شما را از داشتن هرگونه مشاور و کارشناس دیگر در این زمینه بی نیاز سازد.

مرکز اجاره سند متعبر هیچ گونه پیش پرداختی از شما دریافت نخواهد کرد و از مراجعه به مراکز اجاره سندی که قیمت وثیقه را به طور درصدی بیان می کنند خودداری نمایید.

آزادی متهم با سند اجاره ای به طور معمول بین 48 تا 72 ساعت کاری به طول می انجامد که برخی از مراکز اجاره سند به دلیل تازه کار بودن یا ارائه اسناد غیرمعتبر باعث تعدیل در امور ضمانتی می شوند.

گروه مشاورین کارگزاران همواره یکی از مرکز اجاره سند معتبر در سطح کشور می باشد که آمادگی ارائه اسناد مورد نیاز شما از مبالغ چند میلیونی تا چندصدمیلیونی را برای ارائه به دادگاه ها و دادسراهای کشور را در الویت کاری خود قرار داده است.

این مرکز اجاره سند همچنین کلیه اسناد قابل ارائه به دادگاه و دادسرا را توسط کارشناسان و وکلای خبره مورد بررسی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.

جهت دریافت قیمت وثیقه همواره می توانید همه روزه از ساعت 8صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان این مرکز اجاره سند در ارتباط باشید.