گرفتن مرخصی برای زندانی همواره دارای شرایط خاصی بوده و به ایk سادگی نیست . زمانی که زندانی شرایط گرفتن مرخصی را داشته باشد میتوان تحت شرایط مربطه نسبت به اخذ مرخصی اقدام نممود .

رندانی با توجه به نوع پرونده و جرم خود پس از گذشت مدت خاصی شرایط گرفتن مرخصی را پیدا می کند و می توان طبق قرارداد مرخصی ، شرایط را برای مرخصی گرفتن فراهم نمود .

 

دعای خیر شما  راه گشای ماست

دفتر مرکزی تهران

02166891290 / 02166872449

 

لازم به ذکر است که زندانی حتما باید تا موعد مقرر در زندان به سر برد و البته که نوع جرم مرتکب شده هم در گرفتن مرخصی تاثیر گذار است و شاید برای پرونده های خاصی هرگز نتوان مرخصی اخد نمود .

اما برای جرائم دسته سبک تر می توان پس از گدشت مدت مشخصی از حبس ، نسبت به تهیه سند و ضمانت نامه برای اخذ مرخصی اقدام نمود .

البته که یکی از شرایط مهم در اخذ مرخصی تامین وثیقه برابر با ارزش پروند متهم و مجرم می باشد تا با مبزان وثیقه تعیین شده برابری کند و بتوان زندانی را با قرار آن وثیقه مدتی به مرخصی فرستاد .

اما اطلاع از این شرایط مرخصی و همچنین انجام کارهای ادارای مربوط به اخذ مرخصی برای یک فرد تازه کار که قصد مرخصی گرفتن را دارد کار ساده ای نیست .

همچنین ممکن است اصلا وثیقه مورد نیاز را نداشته باشید .

در این موارد بهترین راه مراجعه به دفاتر مشاوره و اجاره سند می باشد .

دفاتری همچون دفتر گروه مشاورین کارگزاران هستند که خدمات اجاره سند ، ضمانت و ازادی متهم را برعهده میگیرند . این دفاتر معتبر می توانند سند و ضمانت نامه های مورد نیاز شما را با توجه به میزان وثیقه تعیین شده در اختیار شما قرار دهند . همچنین به دلیل تجریه کاری بسیار بالا در این زمینه ، می توانند در کوتاهترین زمان نسبت به اخذ مرخصی و یا ازاد سازی متهم از زندان اقدام کنند .

مراحل اداری یک پروند و دویدن در دادگاه برای افراد ناآشنا به این کار مسلما خستگی اور است پس بهتر است در اینگونه موارد حتما کار را به کاردان بسپاریم .

شما هم میهنان عزیز در هر جای کشور عزیزمان می توانید با ما تماس گرفته و نسبت به اجاره سند ، مشاوره ، ازادی زندانی ، مزخصی و ... با ما مشاوره نموده و همکاری خود را اغاز نماید .

کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره  ،  تماس با دفتر گروه مشاورین کارگزاران .