ضامن دادگاه در واقع شخصی است که ضمانت شخص دیگری را بر عهده گرفته است . این فرد می تواند دوست و آشنا باشد و یا هر شخص دیگری . 

زمانی که ضامن دادگاه شخصی دیگری است مسلما در قبال ارائه سند جهت ضمانت برای متهم هزینه ای را دریافت خواهد کرد .

البته این نوع استاد را نمی توان از هر شخصی تهیه کرد و برای این گونه فعالبت ها دفاتر معتبری هستند که کار آنها اجاره دادن سند و ضمانت نامه می باشد .

با توجه به ارزش پرونده شما و میزان وثیقه ، قیمت اسناد اجاره ای مشخص می شود که البته قیمت تقریبا مشخص بوده و در چارچوب و عرف معین ارائه می شود .

اما ممکن است اجاره دهنده سند مبلغ بسیار بیشتری را از شما در خواست کند که بازهم بستگی به این موضوع دارد که شما با چه کسی در حال همکاری هستید .

دفاتر معتبر اجاره سند تمامی فعالیت ها را در چارچوب قانونی انجام می دهند و همانطور که گفته شد عرف و قیمت آنها کاملا مشخص است .

ممکن است شما ضمانت نامه اجاره ای را از شخص یا دفتری نامعتبر تهیه کنید که سند اجاره داده شده به شما نیز فاقد ارزش برای ارائه به عنوان ضمانت باشد در اینصورت هزینه هایی که برای تهیه سند نیز پرداخت کرده اید کاملا هدررفته محسوب می شود .

پس به این دلیل حتما قبل از هر گونه پرداخت هزینه ، در رابطه با دفتری که قصد همکاری با آن دارید اطلاعات لازم را کسب کنید .

گروه مشاورین کارگزاران یکی از معتبرترین مراکز اجاره سند در سطح کشور ، با ارائه خدمات به سراسر کشور ، با دعای خیر شما عزیزان

 

جهت مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید :  02166891290 / 02166872449