اجاره سند برای آزادی زندانی . اجاره سند برای ضمانت . سند برای متهم

سند برای مرخصی زندانی . آزادی زندانی . سند اجاره ای جهت مرخصی زندانی . آزادی زندانی با وثیقه . سند اجاره ای برای آزادی زندانی . ضمانت کردن زندانی با سند

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تامین وثیقه و اجاره سند

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که برای تسریع در امور ضمانتی از وکلای خبره در این زمینه بهره می گیرد.

مراکز معتبر اجاره سند معمولا دارای سابقه کاری مفید در این زمینه می باشند که می توانند امور ضمانتی مراجعین را در مدت زمان کم به انجام برسانند.

روند آزادی متهم با سند اجاره ای در دو مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول بنا به تشخیص قاضی پرونده و جرم ارتکاب یافته توسط متهم وثیقه ای برای آزادی فرد تعین می شود.

در مرحله دوم فرد متهم باید سندی را به عنوان وثیقه به دادگاه تسلیم نماید تا قاضی پرونده حکم آزادی فرد را صادر نماید.

لازم به ذکر است که فرد متهم می تواند اموال مال منقول و غیرمنقول را که به تایید کارشناسان دادگاه برسد را به عنوان وثیقه به دادگاه معرفی نماید.

 

تماس و مشاوره رایگان

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب

اجاره سند و ضمانت نامه برای متهم و زندانی بدون پیش پرداخت

02166891290 / 02166872449

 

در این شرایط اگر فرد به سند مورد نیاز برای آزادی خویش دسترسی نداشته باشد می تواند نسبت به اجاره آن از مراکز معتبر سند اقدام نماید.

مراکز اجاره سند زیادی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند که همواره مراجعه به معتبرترین آنها یکی از مشغله های فکری افراد در این زمینه می باشد.

از آنجایی که زمان لازم برای بررسی معتبرترین مرکز اجاره سند عملا غیرممکن می باشد پس با بررسی شرایط زیر می توانید در کم ترین زمان ممکن مرکز اجاره سند مورد نیاز را شناسایی نمایید:

یک مرکز اجاره سند همواره از یک کارشناس حقوقی برای امور ضمانتی بهره می گیرد که دارای سابقه کاری مفید در این زمینه بوده و شما را از داشتن هرگونه مشاور و کارشناس دیگر در این زمینه بی نیاز سازد.

مرکز اجاره سند متعبر هیچ گونه پیش پرداختی از شما دریافت نخواهد کرد و از مراجعه به مراکز اجاره سندی که قیمت وثیقه را به طور درصدی بیان می کنند خودداری نمایید.

آزادی متهم با سند اجاره ای به طور معمول بین 48 تا 72 ساعت کاری به طول می انجامد که برخی از مراکز اجاره سند به دلیل تازه کار بودن یا ارائه اسناد غیرمعتبر باعث تعدیل در امور ضمانتی می شوند.

گروه مشاورین کارگزاران همواره یکی از مرکز اجاره سند معتبر در سطح کشور می باشد که آمادگی ارائه اسناد مورد نیاز شما از مبالغ چند میلیونی تا چندصدمیلیونی را برای ارائه به دادگاه ها و دادسراهای کشور را در الویت کاری خود قرار داده است.

این مرکز اجاره سند همچنین کلیه اسناد قابل ارائه به دادگاه و دادسرا را توسط کارشناسان و وکلای خبره مورد بررسی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.

جهت دریافت قیمت وثیقه همواره می توانید همه روزه از ساعت 8صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان این مرکز اجاره سند در ارتباط باشید.


 

۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sina rashid hashemi

سند اجاره ای برای ضمانت زندانی

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که به دلیل سابقه کاری بالا در زمینه تامین وثیقه برای انواع زندانی و متهمان جرایم غیر عمد دارای تجربه کاری در این زمینه می باشد.
این مرکز اجاره سند آماده ارائه اسناد مورد نیاز شما از مبالغ چندمیلیونی تا چندصد میلیونی را در اولویت کاری خود قرار داده است تا در کم ترین زمان ممکن نسبت به تهیه وثیقه مورد نیاز خود اقدام نماید.
برخی از مراکز اجاره سند از ساده لوحی و اسرار افراد برای تامین وثیقه مورد نیاز سوء استفاده می نمایند و اقدام به ارائه اسناد غیر معتبر می نمایند.
یک مرکز اجاره سند دارای مجوز قانونی و دفتر می باشد و بهتر است به اسرار برخی افراد موجود در جلوی دادگاه ها و دادسرها به مراکز اجاره سند غیرمعتبر مراجعه ننماید.
از آنجایی که کلیه اسناد ارائه شده توسط کارشناسان دادگاه مورد بررسی قرار می گیرد در اولین وحله ی بررسی اسناد غیرمعتبر شناسایی شده به عنوان وثیقه مورد تایید دادگاه واقع نمی شود.

 

اجاره سند اجاره ای برای ضمانت زندانی

اجاره وثیقه جهت آزادی و مرخصی زندانی در سراسر کشور بدون پیش پرداخت

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب مشاوره رایگان با کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران

 02166891290 / 02166872449  دفتر مرکزی : تهران

 

اگر یکی از بستگان یا آشنایان شما به دلیل مشکلات مادی، خانوادگی و... به دادگاه احضار شدند و در جریان روند پیگیری متهم شناخته شود می بایستی تا زمان تشکیل دادگاه اصلی راهی زندان شود.
در مواردی و بسته به نوع پروند و جرم ارتکاب یافته توسط فرد، قاضی پرونده می تواند با صدور وثیقه ای آزادی موقت متهم را از زندان صادر نمایید.
ارزش وثیقه تعیین شده بسته به نوع پرونده توسط قاضی پرونده تعیین می شود و فرد متهم الزام به ارائه  وثیقه ای معتبر برای آزادی موقت خویش می باشد.
گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز اجاره سند در سطح کشور می باشد که تسریع در امور ضمانتی از الویت های کاری این مرکز اجاره سند می باشد.
این مرکز اجاره سند در این راستا از وکلای خبره بهره می گیرد به طوری که از زمان مراجعه شما به دفتر گروه مشاورین کارگزاران تا آزادی فرد مورد نظر از زندان کمتر از یک هفته طول خواهد کشید.
این مرکز اجاره سند تامین وثیقه مورد نیاز شما را بدون پیش پرداخت انجام می دهد و بعد از آزادی فرد اقدام به پرداخت هزینه می نمایید.
گروه مشاورین کارگزاران کلیه اسناد قابل ارائه به دادگاه را چندین بار مورد بازبینی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با گروه مشاروین کارگزاران در ارتباط باشید تا از راهنمایی مشاوران ما در زمینه اجاره انواع سند بهره ببرید.

۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sina rashid hashemi